🌴 Andalusie 🌴

3 november 2022 - Roquetas de Mar, Spanje

Andalusie ondekken we vanuit Roquetas de Mar. Kustplaatsje naast Almeria.

Maarrrrrr.........eerst nog even stress want we moesten nog een inlogcode voor de deur van ons appartement krijgen. Nadat we 30 appjes over en weer hadden gestuurd. Een formulier hadden ingevuld en de paspoorten hadden ingescand. Nog steeds geen inlogcodes. De volgende dag op weg naar Roquetas de Mar het 31 ste appje gestuurd en.......jawel hoor eindelijk hadden we ze 👍

Onderweg naar Andalusie goed bericht van het thuisfront. De meisjes (en Lot) maken het goed. Mitchel is weer veilig thuis uit Israel en heeft het naar zijn zin gehad. Met Vip 🐎 gaat het ook goed die was met "De Stichting" op pad geweest. Achter 2 aanspanningen aan richting bos 🌲en weer alleen terug met Yvon. Nog een beetje opbouwen 😉

IMG-20221030-WA0005

IMG-20221030-WA0006

Het appartement in Roquetas de Mar is reuze leuk, we dachten dat we boven zouden zitten maar we hebben nr. 2 gekregen beneden met een terras. Dat was dus een verrassing.

Playa Serena Roquetas Beach & Golf ApartmentsPlaya Serena Roquetas Beach & Golf Apartments

Playa Serena Roquetas Beach & Golf Apartments

We hebben ook al vrienden gemaakt, Rocky, Blacky 1, Blacky 2 en Ginger. Beetje uitgehongerd en ze voelen zich al helemaal thuis. We hebben maar even een zak kattebrokjes gekocht.

20221103_152803

Serena Beach Roquetas de Mar: