3e stop in de Ebru vallei

1 november 2022 - El Poble Nou del Delta, Spanje

Vandaag weer een "stukje" gereden. Over de mooie brug bij Milau. We zijn deze route tig jaar geleden ook gereden maar dan door Milau de brug was er nog niet.

De brug bij Milau

Spaanse grens over en naar onze 3e stop gereden in de Ebru vallei. Heel apart zo rij je tussen de "bergen" zo tussen de rijstvelden. Rijstfabrieken vogelparadijs. De restaurantjes hier hebben alleen maar paella en schelpdieren op het menu. Maar alles is dicht want het is een nationale feestdag vandaag.

Ons optrekje voor vandaag:

Cal Music in El Poblenou de Deltawe kregen van Elena een instructiefilmpje hoe we naar binnen moesten komen. Waar zouden we zijn zonder internet 🤣. Sleutel in het kastje met een code maar de electriciteit deed het niet. Weer even geappt. Tjeerd moest in de stoppenkast duiken. Ja dat heb je met een casa rural appte Elena 😉. Maar goed we konden nog lekker even buiten zitten en wat later kwamen Elena en haar man even een gezellig kletsje gemaakt maar haar man moest om 4 uur op (politieagent) en ging vroeg naar bed. Na een half uurtje kwam hij weer terug want hij moest nog wat vertellen (zingen eigenlijk). Zijn vader had in Nederland gewerkt hij was gitarist en zanger. Toen begon hij zelf te zingen: 🗣Het is weer voorbij die mooie zomer van Gerard Cox. Dat lied zingt zijn vader altijd 🫂

We kregen ook nog een mooiere kamer door al die gezelligheid.

Cal Music El Poblenou del Delta